Algemene voorwaarden

Bij aankoop van een artikel gaat de klant akkoord met onderstaande voorwaarden.
De verkoop van een artikel komt tot stand na aanvaarding van een bestelling via e-mail bevestiging van De Schotanus-Stichting.

Prijzen en betalen

De prijzen van de producten in de webshop zijn allemaal vermeld in Euro's, inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. U kunt betalen door gebruik te maken van overschrijving.

Bij overschrijven maakt u het openstaande bedrag over op rekening NL68 INGB 0003 3678 00 t.n.v. De Schotanus-Stichting te Sint Jansklooster.

Bij betaling vanuit het buitenland kunt u gebruik maken van onderstaande gegevens:
IBAN: NL68 INGB 0003 3678 00
BIC: INGBNL2A (internationale betalingen)

Verzenden

Bij bezorging binnen Nederland betaalt u verzendkosten afhankelijk van het type pakket, volgends de geldende pakketpost tarieven van PostNL.

Bij bestellingen boven de 75 euro vervallen deze verzendkosten. Na ontvangst van uw betaling zal de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen overgedragen worden aan PostNL. PostNL zal voor de levering van uw pakket zorgen. Bij niet op tijd bezorgen door PostNL is De Schotanus-Stichting niet aansprakelijk. Wanneer een bestelling niet binnen de verwachte 1 a 2 werkdagen verzonden kan worden, neemt De Schotanus-Stichting contact met u op. De Schotanus-Stichting is niet aansprakelijk voor het verloren gaan of beschadigingen van de verzonden producten. Indien vast is komen te staan dat De Schotanus-Stichting toch aansprakelijk is voor enige schade, dan is de aansprakelijkheid gemaximaliseerd tot het orderbedrag.

Afhalen bestelling

U kunt uw bestelling ook afhalen in Sint Jansklooster. Bij de verzendwijze kiest u voor afhalen.
Afhalen kan alleen op afspraak. Wanneer u de bestelling heeft geplaatst kunt u per email een afspraak maken om de bestelling te komen afhalen.

Verzenden buitenland

Bij bezorging buiten Nederland betaalt u verzendkosten afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van het pakket volgens de geldende tarieven van PostNL.
Houdt u er rekening mee dat verzendingen naar het buitenland langer duren dan verzendingen binnen Nederland. Soms kan dit tot 8 werkdagen oplopen.

Overmacht

De Schotanus-Stichting is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens klant indien zij daartoe gehinderd wordt als gevolg van een omstandigheid die niet te wijten is aan schuld door De Schotanus-Stichting en een oorzaak betreft die buiten haar macht ligt. In geval van overmacht kan de klant De Schotanus-Stichting niet aansprakelijk stellen.